«عصمت از منظر فریقین (شیعه و اهل سنت)» اثر آیت لله میلانی منتشر شد

کتاب «عصمت از منظر فریقین (شیعه و اهل سنت)» اثر حضرت آیت‌الله حاج سید علی حسینی میلانی(مدظله العالی) از سوی انتشارات الحقایق منتشر شد.
بحث عصمت یکی از مباحث مهم در حوزه اعتقادات است که هر یک از فرقه‌های اسلامی به نوبه خود به آن پرداخته است. ارتباط عصمت با حجیت گفتار و رفتار فرستادگان و برگزیدگان پروردگار، این بحث را از حساسیت و اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار نموده است.
عصمت از موضوعات مشترک بین مسلمانان به شمار می‌رود که در مصادیق و جزئیات آن، اختلافات فراوانی وجود دارد. از این رو فقیه وارسته و محقق فرزانه آیت الله حسینی میلانی کتابی با عنوان عصمت از منظر فریقین (شیعه و اهل سنت) تألیف نمودند تا حق و حقیقت بر همگان واضح شود.
این کتاب در چند بخش تدوین شده است: اهمیت و جایگاه عصمت، جایگاه عصمت در میان فرقه‌های اسلامی، لزوم عصمت از دیدگاه شیعه، ادله عصمت انبیاء (دلیل‌های عقلی و نقلی)، پاسخ به شبهات درباره عصمت انبیاء، ادله عصمت امامان (دلیل‌های عقلی و نقلی) و رد نظریه عصمت اجماع امت از جمله عناوینی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه عرضه آثار آیت الله میلانی(دام ظله) واقع در قم، بلوار معلم، ساختمان ناشران، طبقه منفی یک، پلاک 39 مراجعه و یا با شماره 37837320-025 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *