دیدار آیة الله بحرالعلوم با حضرت آیة الله میلانی در قم

چندی پیش حضرت آیة الله بحرالعلوم در قم، با حضرت آیة الله حاج سید علی حسینی میلانی (مد ظله العالی) دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حضرت آیة الله بحرالعلوم ضمن ارائه گزارش از برپایی و تشکیل دوره های آموزش تخصصی امامت در نجف اشرف و همچنین تشریح برنامه های مرکز جهانی ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ارتباط با ترویج مکتب تشیع در کشورهای مختلف، بیان داشتند که بحمد الله تربیت فضلاء حوزه علمیه قم در خصوص مباحث امامت، بسیار پر ثمر بوده است.
ایشان با اشاره به فعالیت دشمنان و شبهه پراکنی های آنان نسبت به مکتب تشیع، پاسخگو بودن طلاب را از مهمترین وظایف آنان دانستند و فرمودند باید طلاب با هوشیاری و تعمق مانع از ایجاد اختلاف بین شیعیان شوند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
حضرت آیة الله حسینی میلانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای آیة الله بحرالعلوم در برگزاری دوره های تخصصی فقه امامت در نجف اشرف با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی امامت جهت گذراندن دوره های تخصصی برای فضلاء حوزه علمیه قم تأسیس شده است، ابراز داشتند: بحمد الله در این دوره ها به صورت سطح بندی فضلاء تربیت می شوند و در سطح بالاتر منتخبی از نخبگان این کلاسها انتخاب و به صورت تخصصی تحت نظر اینجانب و اساتید ادامه تحصیل می دهند.
معظم له با تأکید بر اینکه علمای شیعه در مقابل گزافه گویی دشمنان و شبهه افکنی آنان با استدلال و منطق ایستاده و شبهات آنان را پاسخگو باشند، ابراز داشتند: طلاب باید در دوره های فقه امامت شرکت کنند و خود را به سلاح علم و امامت، مسلح کنند تا بتوانند در دفاع از مکتب امیرالمؤمنین (علیه السلام) ثابت قدم و سرافراز عمل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *