روش پژوهش مرکز تخصصی امامت منهج عبقات الانوار است

حضرت الله سید علی حسینی میلانی مدظله العالی: روش پژوهش مرکز تخصصی امامت منهج عبقات الانوار است.
استاد عالی حوزه علمیه قم: ما در صورتی می توانیم کارهای بزرگ در عرصه پژوهشی را رقم بزنیم که منهج عبقات الانوار را مجدانه دنبال کنیم و در مرکز تخصصی امامت شیوه کار همین است.
حضرت آیت الله سید علی میلانی شامگاه چهارشنبه ۹۸/۹/۲۷ در نشست سالانه امامت پژوهان مرکز تخصصی امامت که در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد، عنوان فرمودند : کتاب و سنت و منهج عبقات منابعی است که از زمان تاسیس این مرکز مورد تاکید قرار گرفته است.
ایشان افزودند : ما در صورتی می توانیم کارهای بزرگ در عرصه پژوهشی را رقم بزنیم که منهج عبقات را مجدانه دنبال کنیم و در مرکز تخصصی امامت شیوه کار همین است.
رئیس و مؤسس بنیاد فرهنگی امامت با بیان اینکه نوشته های بنده در زبان های مختلف بر اساس منهج صاحب عبقات است، اضافه کرد: ما با منهج صاحب عبقات به اثبات امامت امیرالمومنین(علیه السلام) و نقد امامت دیگران می پردازیم، این منهج باید بر همه شئون مرکز ما حاکم باشد.
معظم له فرمودند : بنده توصیه کرده ام که اساتید قوی برای تدریس جذب شوند، همچنین در این موسسه باید علوم دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد، چرا که ما نمی توانیم فاضلی در حوزه امامت تربیت کنیم که به طور مثال ادبیات او ضعیف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *