برگزاری دورۀ مهندسی تبلیغ غدیر

روز چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ مصادف با سالروز رحلت بزرگ مدافع غدیر علّامه امینی (قدّس سرّه) همایش استقبال از غدیر و افتتاحیه دورۀ تبلیغ مهندسی غدیر، به همّت مؤسسه غدیرستان کوثر نبی صلّی الله علیه وآله و با حضور حضرت آیت الله سیّد علی حسینی میلانی (مدظله العالی) در مدرسه علمیّۀ جوادیه برگزار شد.
مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و زیارت عاشورا آغاز شد، در ادامه به شرح فعالیّت‌های مؤسسه غدیرستان از ابتدا تاکنون و شرح فعالیت‌های دوره‌های تبلیغ مربّی پرداخته شد.
در ادامه حضرت آیت الله سیّد علی حسینی میلانی (مدظله) در مورد ارتباط غدیر با امامت ایراد سخنرانی فرمودند، معظم‌له اشاره داشتند که همۀ علوم باید تحت استخدام امامت درآیند.
در بخش آخر گواهی‌نامه پایان دوره افراد برگزیده دورۀ سال گذشته مؤسسه غدیرستان کوثر نبی صلّی الله علیه وآله به افراد برتر توسط حضرت آیت الله حاج سید علی میلانی دام ظله اهدا گردید.
در پایان تمامی حضار به احترام آخرین وارث غدیر ایستادند و دعای سلامتی و فرج آقا امام زمان (علیه السلام) را زمزمه کردند.
دومین جلسه از هفتۀ اول با حضور غدیرپژوهان از ساعت 9 صبح در تاریخ 13 تیرماه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. سپس در ادامۀ مبحث روز اوّل به «تقابل اعتقادی سقیفه با غدیر» پرداخته شد و با بیان اینکه همۀ مقابله‌ها با غدیر به نوعی به سقیفه برگشته و با پیشبرد هدفی با این عنوان که: باید در جامعه سقیفه فرهنگ‌سازی شود بحث را دنبال نمودند.
در روز دوّم معظم‌له پاسخ‌گوی پرسش‌های غدیرپژوهان بوده و فرمودند: باید غدیرپژوهان در زمینۀ تحقیق و پژوهش تربیت شده و پس از دقّت و تأمّل نهایتاً دنبال پاسخ سؤالات احتمالی خویش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *