ویژگی‌های استاد امامت در توصیه‌های آیت‌الله میلانی مدظله العالی

در ایام تکریم جایگاه معلم و در آستانه ماه مبارک رمضان، اساتید بنیاد امامت که از فارغ التحصیلان مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام می باشند با حضرت آیت الله میلانی دامت برکاته دیدار نمودند.
این دیدار صمیمی که به منظور تکریم جایگاه و تقدیر نسبت به زحمات اساتید و با حضور خانواده های ایشان تشکیل شده بود، با اقامه نماز جماعت مغرب آغاز گردید و پس از آن معاون آموزش بنیاد نکاتی را ارائه نمود.
حجت الاسلام شاهینی ضمن ادای احترام به شخصیت و فعالیت های اساتید و تقدیر از حضور ایشان و همسران مکرمه شان، چندین نکته آموزشی و اجرایی را یادآور شد.
در ادامه حضرت آیت الله میلانی مدظله العالی ضمن تبیین کاربرد امامت در نظام دین و نقش آن در ایجاد وحدت مسلمین، هدف اصلی از تأسیس مرکز امامت را بیان فرمودند.
ایشان ضمن توصیه هایی به اساتید فارغ التحصیل بنیاد امامت بیان داشتند:
غیرت مذهبی، اخلاص، تعهد نسبت به بنیاد امامت، انسجام و صمیمیت، ارتقای علمی و انجام فعالیت سالم و قوی می بایست سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.
معظم له در ادامه فرمودند:
با هم صمیمی و منسجم باشیم. دیگران برای هدف و برنامه ی واحد، دور هم جمع می شوند و برای رسیدن به اهدافشان حتی جان خود را می گذارند. هدف ما، هدف واحدی است؛ درست است که افکار مختلف است ولی موارد اشتراک را مورد استفاد قرار دهیم و موارد اختلاف را به مرور به تفاهم برسیم. مگر عدد و امکانات ما چقدر است؟! بیایید با هم همکار و صمیمی باشیم تا این موسسه تقویت بیشتری پیدا کند.
ایشان در پایان ضمن بیان اثرات خدمت به آستان امیرالمؤمنین علیه السلام و نقش آرامش خانواده در این خدمت رسانی، اساتید حاضر را به قدردانی از همسرانشان ترغیب نمودند.
در حاشیه این دیدار برنامه های فرهنگی جذابی برای کودکان اجرا گردید و هدایایی به حاضرین اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *