سفر حضرت آیت الله میلانی (مدظله) به اصفهان

روز دوشنبه چهارم دی ماه ۱۳۹۶ حضرت آیت الله میلانی، طی سفری دو روزه به شهر اصفهان ضمن حضور در ساختمان شعبه بنیاد فرهنگی امامت (حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام)، با شخصیت‌های فرهیخته‌ی علمی و فرهنگی این شهر دیدار کردند.
در این نشست که با حضور جمع کثیری از علما، خطبا و روحانیت معظم و متدینین اصفهان برگزار گردید، معظم‌له با یادآوری سوابق فعالیت‌های علمی شهر اصفهان، به ضرورت پرداختن به مباحث امامت در حوزه علمیه تأکید نمودند و خواستار حفظ و تقویت بنیه‌ی علمی دینی در میان سطوح و اقشار مختلف شدند.
ریاست بنیاد فرهنگی امامت در ادامه‌ی بیانات شان از همه‌ی علما و فضلای اصفهان درخواست همکاری علمی با شعبه بنیاد فرهنگی امامت در اصفهان را داشتند.
زیارت مزار فقیه و‌ محدث بزرگ شیعه، علامه مجلسی (رحمه الله)، دیدار با امامت پژوهان بنیاد امامت و پاسخ‌گویی به پرسش‌های ایشان، برگزاری درس اخلاق در میان طلاب مدرسه‌ی جوادیه از دیگر برنامه های ایشان در سفر به اصفهان بود.
همچنین آیت الله میلانی با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی مظاهری (دام ظله) با معظم له دیدار کردند. در این دیدار ابتدا ایشان گزارشی از تألیفات خود و نیز فعالیت‌های بنیاد امامت ارائه نمودند. سپس حضرت آیت‌الله ‌العظمی مظاهری ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بر احیاء هر چه بیشتر امر امامت تأکید فرمودند.
شرکت در ضیافتی که از سوی خطبای محترم اصفهان تشکیل شده بود آخرین برنامه‌ی آیت الله میلانی در سفر به شهر اصفهان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *