برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام و نکوداشت استاد فریدونی

چهارشنبه شب مورخ 1393/07/02 مراسمی بمناسبت شهادت امام جواد علیه السلام با حضور حضرت آیت الله حسینی میلانی (مدظله العالی) و جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه، برگزار شد.
همچنین بمناسبت ارتحال مدافع حقیقی مکتب اهل بیت علیهم السلام، مرحوم استاد حاج محمد رضا فریدونی محفل نکوداشتی از طرف بنیاد فرهنگی امامت در ساختمان بنیاد برگزار گردید.
شایان ذکر است مرحوم استاد حاج محمد رضا فریدونی در سال 1349 هـ.ش وارد مباحث قرآنی شده و علت ورود به این مباحث را احساس نیاز جامعه به مباحث قرآنی می‌دانستند. وی در این باره می‌فرمودند:«احساس کردم آنطور که باید از قرآن در مباحث اعتقادی استفاده نمی‌شود و جای قرآن در کنار روایات در مباحث اعتقادی خالی است ،بدین جهت فعالیت خود را در این رشته برگزیدم.»
وی حدود 6 سال نیز در دروس مرحوم علامه شیخ محمد رضا جعفری شرکت کرده و بهره‌های فروانی از این بزرگوار گرفتند.
ایشان در طول این سال‌ها با شرکت در جلسات افراد منحرف و انجام مناظره‌های چند ساعته با ایشان، افراد فراوانی را که جاهلانه تحت تأثیر تبلیغ آنان قرار گرفته بودند، ارشاد نمودند.
ایشان در سال 1389 هـ.ش و در پی تقاضای هیئت امنای بنیاد فرهنگی امامت مشغول تدریس در این بنیاد شدند و طلاب و فضلای زیادی از دروس ایشان بهره‌مند شدند.
ایشان پس از 40 سال تلاش و مجاهدت در راه تحقق مفاهیم عالیه اسلام و قرآن و تبیین و دفاع از مکتب حقه اهل بیت علیهم السلام در عصر روز شنبه 4 مرداد 1393 برابر با 28 ماه مبارک رمضان 1435 دعوت حق را لبیک گفتنند و به جوار امیرمؤمنان علیه السلام شتافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *