سفر حضرت آیت‌الله میلانی به شهر اصفهان

طی دعوت‌های مکرّر از سوی علماء و متدینین شهر اصفهان، صبح پنج‌شنبه 1393/2/11 حضرت آیت‌الله میلانی با هیئتی از فضلاء عازم این دیار شدند.
معظم‌له در بدو ورود مورد استقبال جمعی از علماء و طلاب حوزه علمیه قرار گرفتند و بعد از حضور در مراسم ختم چهلم مرحوم حاج حسین جلوانی اصفهانی که از متدینین اصفهان بودند، پنج‌شنبه شب به مرکز جهانی حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رفتند و در جمع عاشقان مهدوی به بیان معارف مهدویت پرداختند.
در ادامه سفر حضرت آیت‌الله میلانی، ایشان صبح جمعه با حضور در مجتمع فرهنگی قائمیه اصفهان، در مراسم پرفیض دعای ندبه شرکت و مورد استقبال پرشور مهدی‌یاوران قرار گرفتند و بعد از مراسم در جمع خادمین و هیئت امنای این مجتمع سخنرانی کردند.
پس از آن حضرت آیت‌الله میلانی با حضور در آرامگاه علامه مجلسی و علمای تخت فولاد اصفهان به قرائت فاتحه پرداختند. همچنین حضرت آیت‌الله میلانی ظهر جمعه در مراسمی که به همت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حجت الله موحد ابطحی برگزار شده بود، شرکت و در جمع طلاب و فضلاء به سخنانی پیرامون احقاق حق امیرالمؤمنین (علیه السلام) و دغدغه مسائل امامتی پرداختند.
در ادامه برنامه‌های سفر معظم له، صبح شنبه با شرکت در مراسمی که به مناسبت شهادت امام هادی (علیه السلام) در مدرسه علمیه جوادیّه، که از یادگارهای مرحوم آیت‌الله حاج سیدحسن فقیه امامی می‌باشد، به بیان فرمایشاتی پیرامون امام هادی (علیه السلام) و آثار و برکات وجودی آن امام همام پرداختند. بعد از مراسم ویژه شهادت و در ادامه برنامه‌ها معظم‌له به بازدید از مدرسه علمیه ذوالفقار رفتند.
عصر شنبه جمعی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌های اصفهان و دانشکده اهل‌بیت (علیهم السلام) با حضور در مکان استقرار حضرت آیت‌الله میلانی با ایشان دیدار و گفتگو کردند. پس از آن معظم‌له از مرکز تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) بازدید به هم رساندند و از نزدیک با فعالیت‌های این مؤسسه آشنا شدند.
حسن ختام این سفر، صبح یک‌شنبه معظم‌له با حضور در مدرسه علمیه ولی‌عصر (علیه السلام) در جمع طلاب و فضلای این مجموعه بیانات ارزشمندی را ایراد فرمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *